Fredag 28:e nov. Malte

Idag var det kaos hemma på morgonen. Viktoria har haft adventssamling i kyrkan idag och skulle sjunga så hon skulle naturligtvis ha finkläder och vackert hårspänne mm så det innebar att jag kom till jobbet med 1 minut till godo, men jag kom i tid iaf.
Nu är jag ledig till halv 4 innan jag ska på jobbet igen så vi har nyss varit och hämtat Viktoria på skolan sen ska jag åka på affären och när jag kommit hem så ska jag diska och hänga tvätt innan jag ska på jobbet.
Det var en förälder som filmade barnen i kyrkan idag så jag ska fråga om jag får titta på den sen.
Idag ska älsklingen göra köttgryta. Igår fick jag hemgjorda biffar, det har jag inte ätit sedan jag var 15 år och bodde hemma hos mina päron. Det var skitgott! Sen var det visserligen pulvermos till men det var mer avancerat än bara pulver och vatten kan jag säga =)
Jag måste ringa rörmockaren idag oxå, jag har ringt 2 ggr och väntat 3 veckor nu så det är ganska irriterande! Jag har 2 vattenkranar som läcker väldigt mkt varmvatten och det kostar mkt pengar när man har elvärme kan jag säga! Skapligt störande!! Fast nu ska nog Micko få ringa och tjata istället för jag tycker att det är så pinsamt.
Nehe nu måste jag dra iväg om jag ska hinna fixa allt på ca 3 timmar!
Hej hopp ;)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-01 @ 13:17:12
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0