Underbara Ullared!

Jag och syrran hade så roligt när vi var där nere! Man var helt slut i kroppen utav bussresan och allt shoppande men det är helt klart värt det! Min rygg är ff stel som en pansarplatta men mina fötter har börjat bli bättre nu :)

Här ser ni en liten del av det underbara varuhuset och syrran visar ganska bra på hela hållningen hur man ser ut efter 6 timmars shopping ;)
image179

Här är på kvällen när vi kommit till campingen. Klänningen jag har på mej har jag fått utav Becky *tack*. Medan det snöade och var oväder här hemma i dalarna så satt jag och solade mot husväggen och smuttade på en cider ;)
image180

Jag har aldrig sett så mkt styvmorsvioler på ett och samma ställe nån gång och ännu mera fanns det än vad jag fick med på bild! Allt var grönt där nere och alla fruktträd stod i praktfull blomm, det var helt fantastiskt att se all grönska!!
image181

Här är minigolfbanan på campingen, jag tycker att den är så fin! Syrran tar ett span.
image182

Man var tvungen att springa ut ibland och fylla på blodsockret om man skulle orka att gå runt och titta på allt. På fredagen så gick vi på restaurang på kvällen och käkade plankstek *mmm*
image183

Här är vi på väg hem! Trötta och utmattade men lyckliga över allt fint vi lagt beslag på :)
image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0