Ullared

Nu är Viktoria hemma hos sin Far och min röv befinner sej just nu i Älvdalen och hjärnan är på Gekås. Nu ska jag vara hemma tills Lars slutat jobbet och under tiden jag väntar på han så ska jag packa bilen sen sticker jag till Gekås!
Det är så nära nu så jag får nästan resfeber, gu va kul vi ska ha!!
Jag var hemma hos Svärmor nyss och hon gav mej 500:- att handla kläder till barnen för och det blir mycke barnkläder på Gekås! Ett par jeans till Viktoria kostar 70:- där nere så nu snart så ska det frossas i barnkläder!
Idag har jag en tunika på mej som jag fick utav Becky här om dagen och jag tycker att den är jättefin! *Tack* Så jag har bestämt att jag ska ha den på mej nu när jag åker så jag inte svettas ihjäl på bussen på vägen dit ;)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0