Tårta hela dagen

Nu har jag bjudit alla nära och kära som haft möjlighet att komma på tårta och kaffe. Jag hann städa imorse innan det kom någon och nu är det ett aldeles nytt grustag på golven ;)
Viktoria har haft lek kamrat hemma här idag och dom har haft så roligt ute i solskenet och tur var väl det så hon slapp sitta och lyssna på mitt svammel med mina väninnor.
Jag har fått 2 paket utav Svägerskan Lajs och hennes Roger idag och dom innehöll ett presentkort hos Vero Moda på 300kr och en ljusplatta eller vad man ska kalla det. En platt kvadratisk ljusstake som det är 9 ljus i och luktar päron *mmm*. Sen har jag fått en kvartett från tupperware som jag ska ha mjöl i och 3 grytlappar utav Mamma och Pappa. Grytlapparna är specialbeställda utav min Mor för jag vill ha bruna färger i mitt framtida kök så nu har jag fått handgjorda grytlappar i brun och beige som är dubbelvirkade så det är omöjligt att bränna sej med dom!
Nu ska jag ställa iordning barnen och få dom i säng sen blir det tjejkväll! Lars är på möte med motorklubben så det blir tjejsnack för min del ;) Alltid trevligt!
Imorn då blir det kalas! Jag är rätt nervös över om det kommer att bli bra men det blir det nog ;) Imorn gäller det bara att få till alla saker som dom ska vara i tid innan folket kommer sen kan man pussta ut.

Kommentarer
Postat av: Anna i Brunnsberg

Hoppas att ni får trevligt i morgon...Fint väder får ni allafall!

2008-05-30 @ 20:38:52
Postat av: Anna i Brunnsberg

Glömde ju säga Grattis men bättre sent än aldrig!

2008-05-30 @ 20:40:30
Postat av: therese

Svar: Haha, ja jag blev riktigt imponerad faktiskt =).

2008-05-30 @ 21:26:08
URL: http://tyttan.blogg.se/
Postat av: Smulan

Ska ut i bilen och lasta in stolarna nu. Låter som om du har haft en bra dag. Syns imorrn! :)

2008-05-30 @ 22:54:14
URL: http://smulansscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0