Rolig kväll

Idag har jag och Cilla satt ihop stommen till partytälten så imorn så ska jag räffsa bort lite skräp från backen där vi ska hålla till. Vi har även fixat leverantör till potatissalladen och så har vi planerat vad som behöver göras och gått igenom vad som finns och eventuellt behöver köpas.
Lars har varit till Mora idag och besiktigat van så då passade han på att köpa 10 stolar så nu har jag räknat ut att det finns 29 sittplattser och jag hoppas att det kommer att räcka, som det ser ut nu så blir vi 25 personer på festen.
Sen blev det en himmla fart när Cilla åkt för då skulle familjen utfodras med mat och efter det så gick vi ut allihopa för att sätta upp gungorna till barnen i ställningen som Lars och Svärfar byggt. Linus och Viktoria blev jätteglada och Farmor kom ut och knäppte kort så jag hoppas att jag får ett sen för min kamera är ju trasig *suck*
När det var gjort så var klockan plötsligt 20:00 och barnen skulle i säng och när vi kom in så kom jag på att jag har ju rivit ur alla sängkläder så jag fick skynda mej att bädda i nytt och så hade jag en tvätt som skulle hängas och hann precis göra det innan brudarna kom på besök.
Vi gick runt Rot tillsammans och sen satt vi och drack te  och hade rätt roliga samtalsämnen som det naturligtvis var endel snuskigheter inblandat i så nu har jag kramp i smilgroparna :)
Älsklingen har legat på soffan och sovit så jag frågade honom om han hört det vi pratat om och det hade han men han tycker att vi är normala endå och det är ju skönt att veta....*hehe*
Nu ska jag släpa iväg älsklingen till sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0