Orsa Björnpark

Vilken toppendag det blev! Jag tror att alla i familjen tyckte det. Vi gick runt björnparken och hade sån tur att vi såg alla djuren + en liten hermelin som inte tillhörde de inspärrade djuren.
När vi kommit ner igen så åt vi på wärdshuset och efter det så softade vi och lekte med barnen i en liten lekpark som fans där. Mamma fick ett kort utav oss på fotöljen med fotpall som stod hemma och väntade på henne och jag tror att hon blev väldigt nöjd! Jag ska ringa henne snart och fråga om hon provsuttit den :)
Sen när dagen var slut på björnparken så åkte Nilla, Ola & Anton hem till Östersund igen och vi andra åkte hem till östäng och käkade glass tillsammans.
Nu har Mamma, Pappa, Micke, Mona, Niclas, Smulan, Dick och Ida åkt hem till Särna igen och vi är hemma å barnen sover.
Efter jag ringt Mamma nu så ska jag sätta mej och titta på melodifestivalen, Lars har åkt till garaget så jag ska höra om någon av brudarna kommer och hälsar på lite.
Något som stör mej väldigt mkt är att min kamera har pajat så det blev inga bilder idag :( Hoppas att mina syskon är söta och skickar över en bunt sen.
Jag har önskat mej pengar i födelsedagspresent som jag hade tänkt spara till ett torkskåp men nu blir det nog en ny kamera istället för det vill jag verkligen inte vara utan! Torkskåpet kan iaf vänta till huset är färdigt så jag hoppas att jag hunnit spara lite mera tills dess.
Nehe nu ska jag ringa Mor.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Hälsa till mammsen från mig!!

2008-05-24 @ 21:15:48
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0