Linus

Nu har han klättrat ur spjälsängen och slagit sej så han är röd på ett ögonbryn. Jag fattar inte hur det är möjligt när man är 10 mån gammal men tydligen så gjorde han det nu då. Jag stod inne på toaletten och borstade tänderna på Viktoria när jag hörde dunsen och när jag tittar in i sovrummet så står Linus i krypställning nedanför spälsängen och börjar skrika när han ser mej så troligen så gick nog fallet ganska bra och han blev mest rädd.
Det blir nog som en av mina väninnor sa att jag får ställa iordning en gammal hundgård här ute och använda som lekhage för den kan han då inte klättra ur *haha* undrar vad grannarna skulle säga då :D
Det är då väll tur att det är fart på Mamma´s lillprins och det är bara att följa med i svängarna så gott det går!

image129

Kommentarer
Postat av: Smulan

Racerbebben slår till igen! Han är helt otrolig, jag kan inte säga annat. Snacka att han är en handfull att passa den där lilla busloppan. Fattar inte hur han kan göra så mycket med den där lilla kroppen!?

2008-05-05 @ 15:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0