Dax att åka

Nu har jag gjort ett mkt välbehövligt lyft här hemma! Nu är det snyggt och städat och jag har iaf tvättat en maskin och diskat all disk. Man kan även spegla sej i toaletten och handfatet om man så vill ;) Jag ska komma ihåg att gå en runda med vattenkannan innan jag ska åka.
Jag har packat lite prylar till kidsen så bara Lars kommit hem så ska jag åka till Särna en liten sväng. Då ska Lars få den trevliga äran att skura här hemma nu när jag fixat allt annat :)
Nehe nu ska jag fixa lite kaffe och vattna blommorna!

Här är en bild från Tisdagen när vi var ute och gick en sväng tillsammans, katten är med han oxå fast som tur var så stannade han på gården sen när vi gick iväg.
image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0