6:e Maj, Tisdag. Marit & Rita

Nu då så har jag varit på dagis och lämnat Viktoria. Idag måste jag röja upp här hemma för nu börjar det att gro igen aldeles för mkt. Jag ska ju jobba imorn så jag lär fixa det jag ska idag.
Sen skulle jag ha försökt att hoppa in i duschen så jag hoppas att Linus vill sova på förmiddagen idag, men det är inte alla dagar han gör det nå mer. Annars får jag göra det när Lars kommer hem.
Nu ska jag sätta mej och gnida in Linus strumpbyxor med galltvål. Det är det bästa som finns mot smutsiga barnkläder, det tar bort matfläckar oxå! Jag har köpt min Galltvål via ett homeparty naturligtvis som är Winclean. Men jag tror att det går att köpa den på Hemtex med, vet att den fanns där förr iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0