31:a Maj, Lördag. Petronella & Pernilla

Idag fyller jag 25 år och min äldsta syster har namnsdag. Sen har jag ett kusinbarn som heter Ylva som oxå fyller år idag ;) Grattis till oss!
Jaha gott folk, idag sitter jag här vid datorn och sörplar kaffe iförd morgonrock. Jag har haft sovmorgon till 9 imorse och när jag vaknade så fick jag paket utav min underbara familj :) Det innehöll örhängen som är ganska långa i silver och så hänger det 3 guldringar i vardera hänge och så fick jag ett halsband där kedjan är silver och så hänger det ett stort guldhjärta där på med ett litet guldhjärta inuti det stora. Vilka fina beskrivningar man har när man inte kan visa med bilder. Men idag är jag så stolt över mina sötstrutar när de gett Mamma en sån fin present!
Idag så ska jag ha en svart klänning på mej med små vita prickar och ett brett, rött skärp i midjan som oxå har vita små prickar, mycke prickar blir det!
Älsklingen har ilat iväg och fixat is, för det har vi ju totalt glömt bort. När han kommit tillbaka sen så ska vi gå ut och se hur vi ska organisera allt, om vi ska grillen på höger eller vänster sida om tältet och vart vi ska ha stereon. Sen ska det skäras sallad och så måste jag dra på papper på borden och sen tror jag inte att det är så mkt mer som behöver göras. Kanske jag ska ha potatissalladen i lite snyggare skålar än hinkarna den ligger i nu?? Ja, vi får se.
Nu ska jag slita på mej lite sloffsklkäder som jag kan röra mej ordentligt i nu när jag ska ställa iordning allt så får partyskruden komma på lite senare ;)
Rock N´ Roll \,,/ (^^) \,,/

Kommentarer
Postat av: Elenore

Massa GRATTIS till dig vännen!! Hoppas ni får en toppen kväll!! Kramizz

2008-05-31 @ 12:40:17
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Helena

Grattis!!!

2008-05-31 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0