30:e Maj, Fredag. Vera & Veronika

Jag har för mej att det är någon som fyller år idag, men jag kan inte riktigt komma på vem. Hur som helst så får jag säga grattis till de 3 Veronikor jag känner ;)
Igår så drog vi på dukarna på party tälten och så svetsade min älskling ihop en stor grill åt mej. Jag har plockat och grejat här inne, fast jag måste fortsätta finputtsa med dammsugaren idag. Sen var jag på byn och flängde runt lite igår på affärn och systemet och inatt när jag legat och grubblat så har jag kommit på saker jag glömt och måste handla idag ;)
Idag så har jag tagit på mej en grönrutig klänning med lite gröna paljetter på ;) Idag ska jag bjuda familjen på tårta och ha lite kalas så därför har jag klätt upp mej en smula och så fort jag skrivit färdigt här så ska jag dammsuga och skura golven så det ser respektabelt ut innan det kommer någon och fikar. Det som är så tråkigt nu när man ska ha kalas och fest är att det vuxit fram 2 stora röda finnar på varsin sida om överläppen *cute* Men så är det ju när man planerar en fest så kommer alltid dom där objudna gästerna dygnet innan och stannar som röda stoppljus!
Nehej nu ska jag vrida upp volymen på radion och köra ett race här inne så håret torkar av framfarten, sen när jag är klar med det så måste jag springa upp till svärmor och be henne hjälpa mej med klänningen för det blir glipor som står ut i armhålorna som jag måste lappa ihop med säkerhetsnålar.... Så är det när man inte är född med en perfekt kropp.
Fan, om ett dygn så har jag närmare till 30 än till 20 och jag som måste hinna hoppa bungyjump, hoppa fallskärm, tatuera mej, besöka något tropiskt land, föda ett barn till och gifta mej innan jag fyller 30, hur ska jag hinna det? Jaja, den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men om du och Lars gifter er medans ni hoppar fallskärm i Thailand så hinner ni med tre saker på en gång. Och så vet ju alla vad man gör på bröllopsnatten (om man inte heter Linda vill säga) och sen tar det ju bara 9 månader så kommer det en bebis. När den är född så fäster du bungylinan i överskottshuden på magen och hoppar, då har du ju fixat till huden och sen är det bara att kasta dit en tatoo med alla barnens namn på. Sen är du typ ikapp!

2008-06-03 @ 01:06:15
URL: http://vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0