28:e Maj, Onsdag. Ingeborg & Borghild

Solen strålar idag och jag känner mej pigg och på gott humör! Barnen sov som stockar imorse så då passade jag på att duscha länge *skönt*
Idag önskar jag att Linus är på bättre humör än vad han var igår för då var han då så grinig och inget var riktigt bra åt han, men än så länge verkar han gladare idag. Det är väll kanske tand nr 6 som är på väg upp, det påverkar han väldigt när han får tänder.
Igår så fick jag lite bilder med syrran från helgen när vi var på björnparken och så fick jag kort på Mamma´s fotölj och blomma som hon fick i present av oss.
Tyvär så fattar jag inte hur man gör för att ladda upp bilder på den här nya bloggen, jag har laddat upp flera ggr men sen hittar jag inte bilden som jag vill ha på sidan? Någon som vet hur man gör för att lägga upp en bild på den här nya skiten??
Nehe nu måste jag sticka på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0