27:e Maj, Tisdag. Beda & Blenda

Nu har jag nyss varit iväg och lämnat Viktoria på dagis. Jag tror att vårat långa samtal gett bra resultat för hon har varit en ängel de senaste 2 dagarna sedan vi blev osams och nu märks det att hon tänker på det som jag sagt till henne.
Nu ser jag äntligen botten på tvättkorgen, jag har en maskin i nu och så är det bara en kvar sen är det tomt, skönt att få undan det till helgen så jag slipper tänka på sånt.
Nu i skrivande stund så är jag så förbannad på våran sopsortering. Jag har 3 kassar med papper och hårdplast under bordet som är väldigt intressant för Linus, så nu nyss så fick han tag på en mjölkliter som någon (inte jag) inte sköljt ur och kastat så nu har jag sur mjölk på en stol och Linus händer *underbart*
Jag ska ta mått på dom där kassarna och så ska jag ha till Lars att bygga en låda med hjul som är så pass hög att Linus inte når ner i den så lätt så man slipper sådana onödiga och äckliga situationer. Dessutom så ser det mkt frächare ut.
Annars så strålar solen idag så snart blir det utgång. Jag ska räffsa lite skräp och greja lite ute på gården. Viktoria ska få ta med sej kompis hem sen efter dagis och det är skönt för då sysselsätter dom sej så jag får tid med annat.. Man kan ju alltid önska att man får lite färg på kroppen nu när man ska vara ute ;)
Ja just ja! Kanske jag ska pröva min nya bikini som jag köpte i Ullared?!? Den är brun med bronsnitar på trosorna *snyggt* Fan att min kamera är trasig! Nu kan jag inte dokumentera nånting förutom med ord och det är så tråkigt :( Hoppas att jag får råd att köpa en sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0