20:e Maj, Tisdag. Carola & Karolina

Idag har jag namnsdag, grattis till mej själv ;)
Det är ju lite komiskt att Lars  haft 2 flickvänner och båda har namnsdag samma dag. Han borde ju komma ihåg namnsdagen då tycker man men jag kunde inte vänta så jag har berättat det för han så jag har fått ett grattis idag ;)
Idag jobbar jag kväll så innan dess så ska jag städa inne på toaletten och så ska jag vika tvätt och tvätta.
Viktoria är på dagis idag och hon är så fin i nya jackan och kepsen jag köpt till henne. Ska se om jag får nån bild på henne sen nån dag för jag hade inge batteri i kameran idag.
Linus har lärt sej att ställa sej upp från golvet utan något stöd så nu står det nog inte på förän han går!
Nehe nu ska jag finna fram lite nya kläder att ha på mej idag :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Grattis ;P

Mmm..nu när jag är arbetslös o gör typ NADA om dagarna så blir jag tyvärr deprimerad rättså ofta o känner att jag typ inte duger till något :(

2008-05-20 @ 10:36:15
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna i Brunnsberg

Grattis på namnsdagen.

2008-05-20 @ 10:49:49
Postat av: Elenore

Grattis på namnsdagen!

2008-05-20 @ 11:55:54
URL: http://hubbis.blogg.se
Postat av: Cilla

Grattis på namnsdagen:)

2008-05-20 @ 19:52:01
Postat av: Karro

Nej va komiskt, vi har ju namnsdag på samma dag! Ja det var lite roligt :)

2008-05-21 @ 00:08:31
URL: http://karrolarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0