13:e Maj, Tisdag. Linnéa & Linn

Idag fyller min brorson Niclas 15år! Härligt grabben nu blir det åka av :D
Min gammla sköthäst Mr Merlin fyller 25år och är ff pigg och stark!
Viktoria har namnsdag.

Viktoria är på dagis idag så jag passade på att ta med mej Linus och hälsade på Camilla en sväng när jag lämnade Viktoria. Vi drack lite kaffe och pratade en stund.
Nu är jag hemma igen och Linus har somnat. Jag har nyss gått igenom lite kläder jag fått och det var en hel del som är användbart så jag ska tvätta upp det nu.
Annars så händer det inte så mkt mer, jag måste ta mej i kragen idag och ställa iordning en massa saker för igår blev det inte många knop här hemma.
Jag MÅSTE komma ihåg att ringa Niclas sen när han slutat skolan det är väll det viktigaste jag ska komma ihåg idag!
Nehe då är det dax att börja i någon ände!!

Stort grattis till dej Niclas!
image177

Mr Merlin. Det är 10 år sedan jag gjorde tårta åt dej nu. Hoppas att du får en bra dag idag på ditt kalas!
image178


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej pratade med Becky nyss och vi ska träffas hos henne kl 21 och gå om du hinner städa klart:) föresten ringde din mob. men du vägra svara!

2008-05-13 @ 20:07:38
Postat av: Cilla

Hej pratade med Becky nyss och vi ska träffas hos henne kl 21 och gå om du hinner städa klart:) föresten ringde din mob. men du vägra svara!

2008-05-13 @ 20:08:26
Postat av: Cilla

oj de vart flera inlägg:) men de gööör inge....

2008-05-13 @ 20:09:19
Postat av: Smulan

15-åringen hade åkt 8 mil enbart på nya moppen igår. Vi var där vid fem så han hann säkert pressa ett par mil till på kvällen sen också. Jag hälsade att du skulle köpa present senare och jag mötte morfar i ytterdörren som hade Torias i fickan. Vad hade hon gjort åt honom? Paketet var iaf ungefär det sötaste jag har sett!! Kul att se dig o Merlin igen, ni har ju t o m matchande outfits på fotot *L*

2008-05-14 @ 16:03:32
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0