12:e Maj, Måndag. Charlotta & Lotta

Äntligen har jag orkat upp i tid och duschat på mogonen :) Solen skiner men det låter som att det blåser endel i mitt vindspel, men det här vädret är då mkt vackrare än jag trodde för innan helgen så sa dom att det skulle bli regn på söndag och måndag å det slapp vi som tur var!
Viktoria är supertrött idag och fick nästan inte fram ett ljud nyss när jag väckte henne, annars så brukar hon vara mkt piggare än mej på morgonen ;) Linus är det full fart på, han sitter och gör ljud med munnen till TV:n och är på väldigt gott hummör!
Nu kom Viktoria upp så nu ska jag värma lite gröt till henne.
Idag så skulle jag egentligen ta rätt på högarna vi krattade ihop igår men om det blåser så har jag då ingen lust till det, sen borde jag egentligen skura inne på toaletten. Jag såg en massa saker på hyllan som jag aldrig använder som ska kastas och så måste jag göra en inventering av vad som ska handlas i ullared.
Nehe nu ska jag klä på mej och kamma håret, det ska bli helt underbart att få köpa nya kläder snart!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hjälp mig hur man får in hela videon i bloggen sen:)

2008-05-12 @ 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0