Vilket pyre ;)

Linus han slutar aldrig att förvåna mej, han är mer högt än lågt! Jag brukar sätta för hans matstol vid köksdörren för att han ska stanna hos mig i köket om dagarna eftersom det är här inne jag pysslar mest. Sen är det ju enklare att ta bort de faror man hittar i bara ett rum än flera.
Men nu ser det ut som att jag får hitta nya lösningar för att han inte ska leka lian i taklampan snart :)

image85

Här är han på väg att klättra över matstolen för att ta sig ut i hallen och han hade lyckats med om jag inte hade stoppat honom!

image86

Allt som finns på golvet ska det prövas att klättra på! Här har han bestigit högsta toppen på pallen och vinkar glatt till sin publik :D

Kommentarer
Postat av: Smulan

Han är helt otrolig lilla superbebben, snacka om att vara om sej o kring sej. Snart springer han iväg ifrån dej Lål!

2008-03-12 @ 12:16:42
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0