Trevlig kväll

Jaha då har jag jobbat ett skift igen och det har gått bra! Träffat ännu en ny och trevlig tjej ikväll.
Imorn så kommer min systerdotter hit och hälsar på och det ska bli riktigt härligt att få träffa henne själv nu när Viktoria inte är hemma så jag får lite egen tid med henne hemma. Annars när tjejerna är tillsammans så är det fullt ös på dom och jag hoppas att jag får tillbringa lite mystid med tjejen nu när inte hennes kusin är hemma. På eftermiddagen sen så ska jag förhoppningsvis ut i huset och fortsätta att spackla om Farmor har tid att passa Linus en stund.
Jag måste berätta om en pinsam grej jag lyckades med idag ;)
Jobbet ringde ju i morse så det blev lite stressigt här hemma med saker jag ville få gjort innan jag skulle börja. Så i morse så började jag plocka ihop tvätt, jag lade undan kläderna som jag hade igår i tvätthögen och så tog jag fram nya jag skulle ha på mej idag. Sprang runt och plockade med grejor sammtidigt som jag klädde på mej. Innan jag skulle lämna Linus hos Farmor så skulle jag skynda mej att hänga tvätten. Då upptäckte jag att det saknades en en strumpa och blev irriterad för jag visste helt säkert att jag lagt i dem båda. Struntade i det och fortsatte med pysslet och for på jobbet.
När jag kom på jobbet och skulle byta om så hade jag två olika strumpor på mej??? Konstaterade då att jag hade en ny och en av dem som jag skulle tvätta *hehe*
Problemet är ju det att nu vet jag inte var den andra nya är för jag har inte hittat den än.........
Ibland undrar jag vad det är som rör sig mellan axlarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0