Super!

Jag måste ha tankat energi när jag varit hos mina föräldrar för jag känner att jag hinner så mkt och tycker att det är kul!
Idag så har Viktoria´s kompis Matilda varit här och barnen har varit som små änglar :) Själv har jag storstädat toaletten så den blänker från golv till tak och nu på kvällen så har jag varit på körövning som gick jättebra och sedan har jag hälsat på Camilla och druckit te.
Nu har jag hängt en tvätt och älsklingen väntar på att jag ska komma och sova.

Här är jag när jag var 8 år gammal tillsammans med min första sköthäst som kallades Snuffe. Han finns tyvär inte längre men är ett varmt minne jag har, hittade fotot hemma hos mina föräldrar i helgen.
Visst är vi söta? Riktigt snygga skor har jag med ;)
image73

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint kort, ett fint minne..

2008-03-06 @ 07:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0