Söndag

Jaha nu är det kväller, det har väll inte hänt allt för mkt här hemma idag men det har varit lugn och skönt. Det har då inte hänt nå speciellt heller och jag har inte vunnit något på tävlingarna jag deltagit i.
Jag och älsklingen har just hängt tvätt så nu är det dax att krypa till kojs.
Imorn är det som vanligt, Lars ska på jobbet och Viktoria ska på dagis. Själv måste jag börja röja på riktigt här inne nu i veckan för på fredag så fyller Lars år. Fan... jag har glömt slå in hans paket. Jaja jag har ju 4 dagar på mej, undrar om jag hinner??
God natt!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Oh fyller han år :) Grattis till honom i en massa förskott ;)

2008-03-16 @ 22:01:15
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0