Skor

Nu börjar den här dagen lida mot sitt slut och det har varit full rulle i finvädret :)
Linus har varit hos Farmor på eftermiddagen och jag och Viktoria har flängt runt lite överallt. Först var vi och handlade och sen åkte vi till Camilla och Dante. När vi varit där en stund så skjutsade jag Viktoria till hennes kompis Matilda och då passade jag på att åka hem och laga mat, betala räkningar och plocka ihop alla leksaker.
Sen kom Lars hem och nu har vi sammlat ihop barnen här hemma och de ska snart nattas.
Jag är en smula nöjd just nu för jag har nyss vunnit ett par päls stövlar (ej äkta) på tradera för 2kr. Det duger åt mej att nöta på!
Just nu så håller Viktoria på med att leka melodifestivalen tillsammans med Linus, dom är så söta och dansar så fint ;) Båda hoppar väldigt mkt i dansen.
Nehe nu ska nattsärkarna på och tänderna borstas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0