Rent hus

Jag kollade på programmet igår, jag brukar missa det för annars så är jag på körövning.
Hur som helst så konstaterade jag att jag kan nog inte se det nå mer. En utav städtanterna skulle visa mamman i familjen hur man gör rent en toalettstol och under tiden hon gör det så berättar hon om bakterier och smittspridning och ansåg att hade man en så stor familj (föräldrar och 4 barn) så bör man göra rent toalettstolen varje dag! Helt seriöst, vem gör det? Inte jag iaf och ingen jag umgås med heller vad jag vet.
Sen tog dom ju en massa bakterieprover överallt och kom fram till att på diskbänken så fanns det avföringsbakterier, vad härligt!
Nu ska klorinflaskan fram och så ska jag göra rent toastolen och diskbänken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0