Påskmust

Nu har jag nyss varit i kyrkan på nattvardsgudstjänst och sjungit så stämbanden läker nog inte efter det här, men kul var det! Lite tråkigt att älvdalen har en sån liten församling men det ligger väl inte i tiden att gå på gudstjänst vid högtider nålängre vad jag kan förstå. Men jag var iaf inte yngst i skaran, det var Viktoria och någon dit tvingad konfirmand :) Prästen informerade om att under påsk så får man bara äta bröd och dricka vin och det löftet ska jag nog hålla iaf en kväll under påsken :D
Nu så är jag hemma igen, jag har inhandlat lite kakor och grejer till Lars kalas imorn så just nu sitter jag och avnjuter ett glas påskmust *mmm*
Det är nog bäst att jag går och njuter av Lars ungdom nu de sista timmarna ;)
Imorn blir det jobb och kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0