Klantig

Igår när jag skulle gå och lägga mej så kom jag på efter jag släckt alla lampor att jag skulle sätta igång diskmaskinen. Jag hade lite disk på vardagsrumsbordet som jag tog med mej till köket. Det var bara det att jag kom inte ihåg plattan som vi monterat upp i köksdörren för att hålla Linus på platts så jag smällde in båda fötterna i den vilket gjorde att jag tappade balansen och föll framåt som en timmerstock. Plattan gav vika så den slog i golvet med ett dån och jag hamnade som tur var på knä ovanpå och jag klarade disken jag hade i händerna. Lars vaknade utav elefanten som for i backen och kom och hjälpte mej.
När jag vaknade i morse och skulle ge Linus nappen och sedan lägga ner huvudet igen så slog jag i det i hörnet på nattusbordet, jag gav upp sömnen och gick och duschade. När jag duschat färdigt och skulle sträcka mej efter handduken så slog jag i en hylla där jag har toapapper och fick två sådana förpackningar i skallen.
Så nu sitter jag här och har värk i båda stortårna, knäna och skallen.
Så är det att vara klantig.

Detta är plattan jag bröt ner inatt.
image96

Kommentarer
Postat av: Anna

Timbeeer!!! Skrek dom när jag ramla som en tallll :P

2008-03-25 @ 14:27:54
URL: http://luella.blogg.se
Postat av: Linda

Ja herre gud hur du kan!

2008-03-27 @ 05:35:34
URL: http://vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0