HERO

Ja, det var väll en rätt okej låt tycker jag. Fast grymmast ikväll är då helt klart min dotter Toria! Hon hade endel kommentarer om sångerna och klädseln ikväll. Om Bengtsing så sa hon: Hon borde skaffa sig en kjol tycker jag så att det ser ut som att hon har en klänning och ser lite ut som en tjej iaf! När hon fick syn på Rongedal så sa hon: Åh kolla Mamma dom ser ut som min Pappa! Tänk om jag hade haft 3 pappor som är lite galna!
Likheten är slående mellan Rongedal och Viktoria´s Pappa och han är galet rolig, Viktoria älskar honom!
Som ni hör så har jag och Viktoria myst tillsammans, ätit godis och tittat på melodifestivalen. Lars är ute och partajar med sina polare och jag hoppas att han får en toppenkväll, men det tror jag för ryktet har sagt att det är endel fest ikväll så det är nog mkt folk ute.
Nu har tjejen gått och lagt sig och jag ska nog eventuellt göra det snart. Ska kolla lite mer på TV först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0