Äntligen sova

Nu är jag hemma igen och har nyss tvättat två maskiner och ställt i ordning en massa saker inför morgondagen samt plockat upp all packning.
När jag var hemma hos mina föräldrar idag så ägnade jag tiden med att gå igenom gammla skolböcker och kasta sånt som jag inte vill ha kvar och tagit hem det som ska sparas.
Jag har tagit två foton av uthuset som jag och syrran skottade upp dörren till i förrgår för att kunna komma åt våra gammla leksaker och tänkte visa er dom så får ni se att det var ett gediget arbete vi gjorde för att ta oss in.

Uthuset
Här är uthuset och ni kan ju se att det är en hel del snö i Särna just nu.

Uthusdörren
Där inne till höger ser ni dörren som vi tog oss in i till slut :)

Nu ska jag gå och sova och det ska bli så skönt att få krypa ner hos älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0