Älvdalen - Falun - Älvdalen

Nu är jag hemma igen, Viktoria har åkt till sin Pappa. Jag och Lars har passat på att storhandla och det behövdes verkligen. Det är skönt när skåpen är fulla med mat igen men det svider i plånboken.
Just nu så sitter jag och väntar på att mina föräldrar ska komma förbi en sväng innan jag ska sova.
Imorn så ska jag på BVC med Linus, sen har jag inte planerat ngt.
Helt seriöst så funderar jag på att skaffa barnvakt på dagen så jag får sova middag ordentligt ;) Har varit någon form av rännande varenda dag nu så jag bara längtar efter vila, lata stunder och kroppslig omsorg på alla sätt och vis. Men allt har ju sin tid och jag lär väll få min nån gång.
Nu ska jag sluta skriva strunt och ägna mej åt att läsa strunt, om jag klarar av det för ögonlocken är bra tunga nu.

 
Mina härliga busbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0