25:e Mars. Marie bebådelsedag, våffeldagen

Idag fyller min systerson Anton 2 år.
Jaha, nu är vi hemma igen efter några dagar uppe i Särna och Nysätern. Vi har haft lite tur med vädret och lite kallt så det har varit mitt emellan men vi har då fått se solen iaf.
Till och med jag har varit ute och kört lite skoter och det har jag då inte gjort själv sedan Viktoria kom till världen så det är väll typ 6 år sen. Det var ganska kul men det här med att leka sig det är inte roligt längre. Jag har skadat mej alldeles för mkt på just skotrar så jag tycker inte att det är värt det och jag är bara rädd numer.
Lars skulle ju vara rolig och flyga med mej på skotern och då blev det genast hemmåtfärd för mej för då ville inte jag vara med längre.
Viktoria har det varit full fart på, hon har oxå åkt skoter och tyckter det är kul men hon har respekt för fordon och det är jag glad över. Annars så har hon och Ida lekt mkt tillsammans. Dom har för det mesta varit innomhus tycker jag men det har ju inte varit så jättevarmt väder heller så jag förstår dom till viss del.
Linus han har varit jättesnäll när vi varit i nysätern. Han har mest sovit och annars varit glad. Det enda han var arg över så var det att han inte fick vara nere på snön som dom andra.
Väl hemma på byn i Särna så har jag och Lars sovit hemma hos Mamma och Pappa så Mamma har bjudit oss på god mat på kvällarna när vi kommit hem. Det är ju lite lyx och semester när man slipper laga mat ;)
På lördagen så gick jag ut och festade och blev full som ett ägg. Jag träffade massor med roliga människor och på natten så fick jag tag i egen chaufför som skjutsade runt mej på roliga tillställningar så klockan blev 05:30 innan jag var hemma igen. Tiden flyger iväg när man har roligt ;)
Igår så hade vi kalas för Anton innan alla skulle åka hem igen. Han fick en dumper med oss och det verkade som att han gillade den.
Efter vi haft kalas igår så var det dags att ta farväl och åka hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0