1:a Mars, Lördag. Albin & Elvira

Nu ska det packas och sedan så ska jag dra iväg till Särna. Naturligtvis så snöar det idag bara för att jag ska ut och köra bil :/ Men det går säkert bra.
Jag och kidsen ska vara i Särna tills på tisdag, det ska bli skönt att få träffa mamma och pappa, jag har ju inte varit där på 2 månader nu.
Ikväll är det meningen att jag ska ut på fest med jaktlaget, men som det känns just nu så är jag inte så motiverad till det. Det blir säkert roligt när man väl kommit iväg för det är då bra mkt roligare folk och bättre fart på festerna i Särna än vad det är i Älvdalen. Men vi får väll se vad som händer. En sak är jag då aldeles säker på och det är att när barnen somnat ikväll så ska jag träffa syrran i lugn och ro och prata lite strunt tillsammans med henne.
Sen ska jag hälsa på några arbetskamrater nu dom här dagarna, jag saknar dom som bara den!
Nehe nu ska jag fixa frukost och packa, naturligtvis så ska kameran med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0