19:e Mars, Onsdag. Josef & Josefina

Hör och häpna, jag har köpt mej ett par nya jeans! Det innebär att jag har 3 byxor att välja på i garderoben. Dom sitter ganska så bra, ovant korta i benen men för en gångs skull så kanske man inte trampar på byxorna.
Snart så ska Viktoria duscha och sen är det dagis som gäller. När jag kommit hem igen så ska jag fortsätta min jakt med dammtrasan om Linus tillåter.
Det börjar på att dra ihop sig mot påsk så jag måste börja att packa grejorna vi ska ha med oss när vi ska upp till fjället, vädret såg inte så lovande ut över påskhelgen tyvär men man kan ju inte få allt.
Nu är snart tvättmaskinen klar med några gardiner, jag måste sätta fart nu om jag ska hinna till dagis i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0