12:e Mars, Onsdag. Viktoria

Idag har mamma´s älskade tjej namnsdag och så kommer hon hem igen. Jag ska åka och hämta henne på eftermiddagen idag ;) *puss*
Idag skulle jag ha varit iväg och hämtat ett paket som har kommit :D Alltid kul med paket fast den här ggn är det bara saker till Lars eftersom han fyller år snart ;)
Föresten så kom jag på nu att Peter fyller 25 år idag, grattis till dej! *kram*
Det spöregnar ute just nu och faktiskt så är jag lite nöjd över det för nu vill jag att vägarna ska tina fram riktigt så man kan börja hälsa på folk igen. Sen behöver man inte skrapa fram bilen under all is om man ska nånstans, det är oxå skönt!
Så fort Linus har somnat nu vilken minut som helst så ska jag duscha sen ska jag tvätta sängkläder och bädda i nytt. Jag ska klä in köksbordet i en duk och bordstabletter så det blir snyggt igen och så ska jag snygga till spisen och köksbänken.
Nå lunchplaner har jag inte idag, det blir nog att jag värmer på lite ärtsoppa tills Lars kommer hem.
Nu har nog grabben somnat, jag ska smyga iväg och se efter, sen är det dax att börja dagen.


Mamma´s söta tjej! *love*

Kommentarer
Postat av: Smulan

Underbara underbara söta älskade Toria *älskar* Hon är helt enkelt fantastisk mosters Toria. Att hon dessutom är en av få människor jag sett som kan bära upp och passa i en bolera gör bara hennes meritlista ännu lite längre*L*

2008-03-12 @ 12:13:55
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0