Regn & åska

Nu regnar det som tusan ute och mullrar lite med så jag lär nog skynda mej och stänga av allt.
Hur som helst så är vi då hemma igen nu och har bränt över 3000 spänn :-0 Det blev en jättefin bilstol till Linus med extra remmar, solskydd och lekbord. Ett par sandaler till Linus och en t-shirt som det står ÖVNINGSGÅR på. Lars köpte nya kallingar i fina färger och jag har köpt ett par ljusa jeans för presentkortet jag fick med Lajs och Roger.
Det blev inget åt tjejen idag men hon har redan mer leksaker och kläder än nån annan i den här familjen så hon överlever nog!
Nu ska jag kasta in en gratäng i ugnen :)
Föresten här kan ni se när Becky har sminkat mej ;)

Kommentarer
Postat av: Karro

Ja det var ju synd att den försvann. Egentligen borde man ju ladda över alla bilder på skiva titt som tätt men det är ju sånt som man bara tänker, det blir ju inte riktigt av så ofta som det borde :)Man kan ju hoppas att man lär sig med tiden, eller nej, d gör man nog inte...inte jag iaf för jag är bara lat! Hihi :)

2008-06-13 @ 21:10:34
URL: http://karrolarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0