Promenerat

Idag har jag varit ute och gått 3 ggr! Jag har ju inte rört på mej nu i helgen och så imorse så var jag ute med kidsen och ikväll var jag först ut en kort sväng med C och sen en längre sväng med B :)
Underbart att träffa brudisarna igen och få prata om allt möjligt! Hoppas att L är ledigt imorn så hon med kan följa oss!
Jag kan då konstatera att det här varit en bra dag även om det regnade ikväll när vi gick men det var ganska skönt ändå, jag slapp ju få en mygga i strupen som jag fick förr när vi var ute och gick i fint väder så jag trodde jag skulle strypa mej innan jag fick upp den :P
Nu ska jag krypa ner hos älsklingen och imorn blir det nog en soft dag och ta sakerna som dom kommer. Måste ladda till jobbet sen på Onsdag!
Sov sött allihopa, det ska jag göra :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är klart, du får väl komma med lite önskemål :)

2008-06-10 @ 00:45:45
URL: http://luella.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är klart, du får komma med lite önskemål så ska jag se vad jag kan knåpa ihop... :)

2008-06-10 @ 00:46:43
URL: http://luella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0