Kär och bestulen

Idag har jag jobbat och det har gått galant!
Nu är jag hemma och har suttit vid datorn ett tag och letat reda på en ny fjärrkontroll till bilstereon som min älskling ska få utav mej.
Det är ju något miffo som "råkade" få med sej våran fjärr från van i helgen när jag hade fest och Lars blev irriterad över att den är borta så nu har jag köpt en ny och det ska bli kul att se hans min när han ska öppna paketet sen :)
Troligen samma miffo "råkade" även få med sej några öl från bilen. Hoppas att miffot är nöjd med sej själv och att han har en lika bilstereo som oss så denne får användning av fjärrkontrollen...... :P
Men det är väll så när man är godtrogen och tror att man kan lita på folk.
Längtar tills min älskling får sin nya fjärr nu så jag får se hur glad han blir ;) Det skulle ta 2-4 dagar stod det så jag får nog vänta en hel vecka nu när det blir lång helg, men den som väntar på något gott.... :)
Nehe nu måste jag sova för imorn är det jobbet som gäller igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0