6:e Juni, Fredag. Gustav & Gösta. Nationaldagen

Idag fyller David år, Grattis!
Sen är det ju nationaldagen, Viktoria undrade vad det betydde. Ja... jag svarade att man firar sitt land där man bor så Viktoria undrade om det var så att alla som pratar svenska får fira nationaldagen och äta glass, men jag tror att jag fick henne att förstå att det var allas dag och att den firas i sverige. Inte lätt att förklara allt alla gånger!
Igår så var jag på studentbufé och det var grejer det kan jag lova! Jättemycke jättegod mat, sallad, frukt, tårtor och kaffe. Det var smaskens! Grattis till studenten Tesse!
Jag var hemma igen ganska tidigt 23:20 så jag är pigg och utvilad idag. Jag ska ju jobba ikväll.
Nu har jag fått nussa på min fina tjej som varit hemma hos sin pappa. Hon var till frissan när hon var där så nu har hon klippt lugg och hon blev så söt!
Linus har klättrat upp på en stol idag och fått tag i en kastrull som var fylld med korv vatten och tippat den över alla sina leksaker så nu har jag nyss skurat golvet.
Lars har varit ute med barnen, Linus har badat ute och Viktoria sitter ute och lyssnar på cd-saga.
Jag har ägnat mej åt min kamera hela förmiddagen, jag fick den igår men fick lov att ladda batteriet först innan jag kunde börja leka med den så därför fick jag vänta till idag.
Jag är riktigt nöjd med den! Den är snabb och enkel och har menyer på svenska. Jag har filmat barnen med den idag och det blev jättefina filmer! Jag försökte att ladda upp dem på youtube men jag fattade inte riktigt hur man gjorde, jag tror att jag laddade upp den men sen gick det inte att titta på den, jag är så otecknisk!
Linus sover middag nu så jag ska strippa och lägga mej i min underbara solstol i det härliga vädret.
Jag har inte hunnit sola nå alls nästan fastän vi haft så fint väder så länge. Men nu ska jag!
Slänger upp lite bilder jag tog imorse så ni får se :)

Jag och Lars aldeles nyvakna :)


Linus går mellan Mamma och Pappa


Viktoria är så söt i lugg! Här är hon dock nyvaken så den spretar lite åt höger för hon har en virvel uppe i luggen ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Och Linus har dreggel på sej i vanlig ordning... gulliga ungar du har!!

2008-06-07 @ 00:58:50
URL: http://vifsla.blogspot.com
Postat av: Smulan

Men va fin tjejen är med nya frillan, ser rätt nöjd ut också! Och lille Linus är uppe o knallar han, vilken duktig liten knodd! Är det nya designblöjorna han har på sig eller?

2008-06-07 @ 21:12:53
URL: http://smulansscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0