4:e Juni, Onsdag. Solbritt & Solveig

Solen skiner idag igen och idag fyller Cilla 24 år. STORT GRATTIS till dej gumman!!!!
Idag så ska jag jobba mellan 12:30 - 21:30 så jag har inget speciellt planerat idag förutom att jag ska se över arbetsväskan. Sen ska jag skicka ett sms och anmäla mej till studentmiddagen jag är bjuden på imorn :) Det ska bli väldigt trevligt!
Linus sover middag nu så antingen så ska jag surfa runt en stund eller så ska jag gå ut och lägga mej i solen innan jag ska jobba idag.


Hoppas att du får en fin dag vännen! KRAM

Kommentarer
Postat av: vifsla

När kommer kameran?

2008-06-04 @ 15:03:24
URL: http://vifsla.blogspot.com
Postat av: Cilla

Tack Tack igen guldklimp. har haft en bra dag:) Synd att du inte kunna komma och äta tårta med mig becky och david! Kram

2008-06-04 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0