3:e Juni, Tisdag. Ingemar & Gudmar

Idag är hela dagen upp och ner och jag är en aning stressad utav att jag inte fått så mkt gjort idag än, men jag hoppas att det blir ändring på det snart. Vädret är helt fantastiskt ute men jag har inte varit utanför dörren än idag för jag har varit inne och pysslat med saker som jag måste få ordning på innan jag börjar jobba imorn för sen jobbar jag typ resten av månaden känns det som.
Viktoria har varit till frissan med sin Pappa idag och dom skickade just en bild och hon blev jättesöt! Hon har äntligen fått lugg nu som hon tjatat om några veckor.
Linus har tagit sin första promenad idag och gick aldeles själv typ 5-6 steg mellan mej och Lars när han var hemma på lunch nyss!
Själv har jag nyss beställt mej en ny kamera, det blev en brun CASIO. Jag fick 2500 i födelsedagspengar och kamera + minneskort gick på 2417 så jag behövde inte lägga till en krona, tack till mina föräldrar, syskon med respektive, syskonbarn med respektive, brudarna med respektive och Lars mormor. Det var alla som jag fick pengar utav och som alltså blev en spretans ny digitalkamera.
Andra presenter jag fick var:
Halsban & Örhängen - Lars och barnen
Badenbaden stol - Svärföräldrarna
3 böcker om draksommar - Smulan & Dick
Presentkort, veromoda och ljusstake - Lajs & Roger
Ljuslyktor, rosa rosor - Anna & Tommy
Trådpaneler, bruna - Annika & Tobbe
DKNY Be Delicious parfym - Anniqa och Helena
2 spritflaskor som man kan göra roliga drinkar med i sommar - Anna och Jenny
Dubbel CD Husvagns hits 2008 - Stig & Peter
Grytlappar och tupperware kvartett - Mamma och Pappa

Jag hoppas att jag kommit ihåg allt, jag fick så himmla mkt presenter så jag är faktiskt inte riktigt säker. Men en sak är då säker och det är att det blev en helt fantastiskt underbar födelsedag! Tack allihopa!!
Nu måste jag göra lite nytta här hemma och städa och tvätta, sen när Lars kommer hem så måste vi åka och handla.
Föresten så måste jag berätta att när jag var ute och gick tillsammans med brudarna igår så flög det in en mygga i luftstrupen på mej så jag trodde jag skulle kvävas, äckeldjur! Bitit mej på benen och fötterna har dom gjort med *grr*
Happy day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0