29:e Juni, Söndag Peter och Petra

Igår så gick jobbet bra som vanligt, lång dag till 16:00 och det klirrar ju fint i lönekuvertet nästa månad :)
När jag kom hem så var familjen startklar att åka ut på byn och se oss omkring så vi var på motorklubben och sen hälsade vi på en vän till Lars som har det mesta man kan tänka sig inom bilar. Barnen var helt lyckliga båda 2 och underskökte det mesta på gården så dom såg ut som små sotare när vi kom hem.
Sen åkte vi och handlade pizza och när vi kom hem med den så var Syrran och Dick hemma hos oss på besök så vi åt tillsammans.
När dom åkt hem så skulle Linus sova och Jag och Lars skulle se film tillsammans med Viktoria och äta godis, för det var ju lördag ;) Vi tittade på barbapappa och då blev jag så trött så jag somnade på soffan före kl 21:00!
När filmen var slut så masade jag mej över i sängen och Lars smorde in min rygg med tigerbalsam och sen sussade jag som ett barn, ända tills telefonen ringde en halvtimme senare och väckte mej, då var jag pigg igen :/
Det slutade med att jag blev vaken till 1:00 inatt, så kan det bli ibland.

Idag så sov jag till halv tio, det var skönt :) Synd bara att jag blir så slö när jag ligger så länge.
Pojkarna är ute och tvättar van invändigt och Viktoria duschar, själv väntar jag på att duschen ska bli ledig. När jag har duschat så ska jag tvätta, vika tvätt och diska. Det är allt jag ska göra hemma idag för sen ska jag jobba sista skiftet och ikväll kl 21:30 så går jag på semester en vecka! Fy vad skönt det ska bli att vara ledig hela familjen en vecka tillsammans!


Kommentarer
Postat av: wooltiti

tackar!! grattis själv då, hehe...

Somna innan 21??? jösses!! själv är man ju natt människa och är vaken till 2-3 på nätterna...

2008-06-30 @ 01:09:09
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0