25:e Juni, Onsdag. David & Salomon

Igår efter jag jobbat så åkte jag hem till Becky där även Linda var, det blev en hel del prat om ofrächa saker som kan drabba kvinnor som generande hårväxt och groteska acneutslag. Skönt att kunna sålla alla sina underliga funderingar med andra likasinnade!
Linda bjöd på muffins igen och det smakade kalasbra! Kvällens timmar gick och klockan blev 23:30 innan jag åkte hem igen, det är så tråkigt att det är så lite timmar på dygnet ibland :(
Idag har jag jobbat mellan 7-11:30, härlig arbetstid ;) Sen när jag kom hem så hade älsklingen dukat bordet och fixat lunch så det var bara att sätta sej och hugga in på ärtsoppa så nu är jag mätt och god!
När jag ätit färdigt så duschade jag, läääänge. Så just nu känner jag mej väldigt pigg, fräch och glad :D
Nu så ska jag fundera på vad jag ska ha för kläder på mej idag och sen ska jag ta rätt på disken och sätta igång en tvättmaskin, efter det så ska jag gå ut till Viktoria och Lars och kolla vad dom gör.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Man blir lite lätt avis när man hör vad ni gör på kvällarna, mumsar muffins o dyl;)

2008-06-25 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0