24:e Juni, Tisdag. Johannes döparens dag

Idag så jobbar jag kväll, börjar inte förän 16:30 så Lars är oxå på jobbet idag.
Jag sitter och tittar igenom almenackan på vad som kommer att hända i sommar och det som är lite synd är att veckorna trillar iväg så fort! Men endel roligt ska vi hinna med :) Idreyran då jobbar jag men på fredagen så ska vi nog dit hela familjen för då är jag ledig och jobbar kväll på lördagen, så lite hinner jag ju!
Linus har fått en boll i födelsedagspresent och det är jätteroligt att leka med honom med den! Jag ska göra det nu bara jag druckit ur kaffen :) Viktoria sitter och tittar på He-man och när den är slut så ska hon duscha och sen ska vi åka på affären. Jag måste komma på någon bra lunch idag, det är väll ungefär vad som ska göras.
Nehe, då var det dax att röra på sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0