23:e Juni, Måndag. Adolf & Alice

Igår så var jag ute med kidsen på dan och det var mysigt för vi hade ganska så fint väder. Sen när vi gått in och ätit lunch så sov Linus middag så då tvättade jag och passade oxå på att vila under tiden som Viktoria pysslade. När Lars kommit hem så åt vi röspätta med potatis *mm* sen bar det av till affären där jag träffade Cilla som äntligen är hemma från jobbet någon dag!
Cilla kom hem till mej sen så vi gick på en liten promenad och sen drack vi te och pratade ikapp de dagar vi inte sett varandra ;)
Idag så ska jag jobba 7-16, jag jobbar hela veckan utom torsdagen och det verkar ju inte vara någon förlust för det såg ut på vädret som att det skulle bli dåligt den här veckan.
Nehe nu ska jag dra iväg till jobbet, ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0