19:e Juni, Germund & Görel

Idag fyller Linus kompis 1 år, det skiljer bara 2 dagar på dom och det är ganska fränt tycker jag ;)
Idag ska jag jobba kväll och börjar kl15:00. Jag borde väll egentligen röja upp här inne nu innan jag ska på jobbet eftersom jag jobbar imorn med men jag vet inte riktigt vad jag ska ta krafterna ifrån.
Jag är ganska så deppad just nu för att det ser ut som skit här hemma och ingenting händer när jag jobbar så jag ska nog inte blogga nått idag.
Jag har en massa roliga bilder i kameran jag skulle ha laddat upp men det får vänta som allt annat oxå får vänta när jag känner så här.
Nej nu ska jag dricka ur kaffen och klä på mej sen ska jag sätta mej och tycka synd om mej själv!

Kommentarer
Postat av: Elenore

kramar om

2008-06-19 @ 13:18:53
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0