14:e Juni, Lördag. Håkan & Hakon

Igår innan jag skulle lägga mej så slog det mej att det har ju varit fredag den 13:e?!? Tur att min hjärna inte fungerade på morgonen för jag är ju lite vidskeplig av mej så hade jag gått runt och trott att något skulle gå galet så hade det säkert gjort det :P
Idag så ska jag jobba igen 7-15. Härligt med helg-OB. Jag håller på och pladdrar om hur mkt pengar jag ska tjäna hela tiden och hur kul det ska bli, men sen kom det skatt på 2 bilar igår och helt plötsligt så har man 4000kr mer i utgifter den här månaden :( Hur mkt jag än sparar och sparar så kommer jag ingen vart känns det som. *suck*
Nu måste jag åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0