12:e Juni, Torsdag. Eskil

Idag bär det iväg på brandinformation & lyftteknik. Det kan ju vara spännande, kul att göra något annat än tvätta rövar och armhålor på jobbet en morgon!
När jag kommer hem sen så ska jag fylla i platserbjudandet till Linus dagis och skicka in det och då ska jag komma ihåg att få med mej fotopåsen till engångskamerorna. Jag trodde ju att Lars hade skickat dem i måndags, men igår så kröp det fram att han hade prövat flera olika postlådor och paketet gick inte i för det var för brett. Så jag får väll åka till ICA själv idag så jag är säker på att det är postat den här veckan. Jag vill ju ha korten nu!
Idag slutar jag 12:00 redan och då ska jag passa på att handla, jag måste komma på något snabbt och enkelt till lunch idag. Köttbullar och makaroner kanske? Hm, ska fundera ett tag till på det......
Det är mulet ute idag en det ser ljusare ut bland molnen nu än för en liten stund sen så kanske dom spricker upp lite idag, jag ska då iaf sola efter jobbet idag har jag bestämt ;)
Nehe nu måste jag få i mej kaffen och dra iväg!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Så då blev det till att vänta på korten en stund till då! Nu har jag lagt ut en guckuskobild i bloggen. Låter fint att sluta tolv. Kram

2008-06-12 @ 08:00:11
URL: http://smulansscrap.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Men för att driva ut gifter skulle man ju hålla på MINST ett halvår :P O det kostade ju typ 500 i månaden..har ja inte råd med ;) Men hört folk som gillar deras hudvårdsprodukter så ska nog testa dem. Inte så fasligt dyra nämligen :P

2008-06-12 @ 14:57:23
URL: http://wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0