Sommar?

Idag har jag jobbat mellan 7-15 och sen for jag hem till svärföräldrarna där det bjöds på mat *mmm* När jag kom hem efter det så sonmade jag och vaknade 18:30 :) Fy vad skönt det var att sova middag, det är så lyxigt så jag rodnar när jag tänker på det!
När jag vaknade så var det så varmt här inne och luften är tung så jag fick lov att kolla graderna ute och termometern visade på 24 grader!!!! Det började med att det var lite fint igår och det kom inte en regndroppe och nu ikväll så är det jätteskönt ute! Har sommaren kommit? Kommer det att bli fint framöver nu? Jag hoppas det!
Jag och Lars har iaf tagit vara på dom här dagarna och tvättat 4 maskiner med kläder och allt annat av tyg vi hittat i lägenheten, det gäller att passa på när det är fint väder. Så imorn så ska vi byta sängkläder i alla sängar :)
Imorn så ska jag jobba 7-15 igen och sen så ska jag åka till Falun och hämta Viktoria. Vad skönt det ska bli att få hem tjejen igen ;)
Nehe, nu ska jag ut och njuta av vädret och blommorna!

Kommentarer
Postat av: Cilla

tyvärr ska ju vädret bli sämre till helgen:( hoppas ni får en bra resa till falun;) kafferast i avesta muahahaha:D

2008-07-09 @ 20:53:54
Postat av: wooltiti

Sover jag middag är jag skit trött resten av kvällen sen.Sen kan jag inte sova på natten :(

2008-07-09 @ 22:02:56
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Elenore

Ja det blir en liten mini-semester. Vi drar till Idre imorgon och hem på söndag. Kanske ses där, du skulle väl upp på fredag?? Kramizz

2008-07-09 @ 23:10:41
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0