Slö

Det blev inte ett skit gjort idag när jag kom hem från jobbet. Jag har lekt med kidsen och så har vi käkat mat från grillen ikväll och tittat på filmen Madagaskar :) Jag hade egentligen velat ut och se mej omkring lite men jag vet inte om jag orkar.
Ryggen värker så jag ska nog få till Lars att smörja den med tigerbalsam så den läker ihop till ledigheten jag har framför mej.
Inte har jag något roligt att berätta heller, jag har inte ens lyckats vara klantig de senaste dagarna förutom lite allmänt förvirrad på jobbet, men det är jag ju jämt.
Ikväll har jag visspat grädde med o´boy *mmm* det var grejer det! och jag lyckades bättre än vad Becky och Linda gjorde förut för åt dom blev det o´boysmör ;)
Åh jag har inget vettigt att skriva men jag vill inte sluta skriva för jag kan inte ta något beslut i vad jag ska göra istället.
Äh, jag ska ringa till syrran och höra vad hon gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0