Skön kväll

Idag har jag och Linus varit ute hela dagen och vädret har varit super! Vi har bara varit inne när det varit dax för mat och så har Linus sovit middag inne skuggan och då passade jag på och sola så jag har legat i lugn och ro i ca 40 min idag :)
Lars är ute i verkstan nu och fixar lite på svärfars bil, när han har kommit in så lurar jag på om jag ska dra ut och hälsa på nånstans.
Svärfar föresten är ute i vårat hus just i detta nu och lägger golv inne på våran toalett :) Mattläggaren har varit hit och tittat idag så nu ska det spacklas och beställas mattor till golvet och väggarna! Jag funderar på om jag ska ha svart golv och vita väggar eller ljusgrått, det får vi se sen.
Nu kom älsklingen in så jag ska diskutera lite med han :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Du det låter bra, slänger nog upp en imorgon så fort jag hinner ;)

2008-07-31 @ 23:23:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0