Skitväder

Vart tog den här sommaren vägen? Det känns som att jag inte hunnit göra något utav det som jag hade tänkt mej. Vädret har varit skit och tiden går för fort.
Vädret är skit idag med men nu så har jag iaf duschat och konstigt nog så mår jag bättre. Känns som att jag duschat bort mer än smutsen på kroppen typ.
Jag har fixat kycklingklubbor som jag ska ha in i ugnen nu och så ska jag koka lite ris och currysås, det ska bli gott!
Viktoria åkte till sin Pappa i lördags och ska vara där i 3 veckor och jag saknar henne redan. Jag ska ringa henne sen och höra vad hon gör.
Nehe nu ska jag dricka ur kaffen och få in kycklingen i ugen och plocka iordning i köket och duka. Linus sover så det gäller att passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0