Power Big Meet 2008

Här får ni se lite bilder från Powermeet i Västerås där jag och älsklingen har varit i helgen. Viktoria har oxå varit där och tittat på bilar fast i sällskap med några släktingar som varit barnvakt till henne över helgen. Jag pratade med henne idag och hon har det jättebra, Mamma´s söta tjej!
Jag och Lars har roat oss en hel del och det har varit jättemysigt!

Här är långfenan som vi cruisat med i helgen


Häftig bil med många egenskaper! Till höger ser ni nya shortsen som min älskling köpt ;)


Det small en säkring några ggr men annars så höll bilen hela vägen! Älsklingen har även köpt en ny tröja som ni ser ;)


Det var full (i dubbel bemärkelse) fart på taket på långfenan :P Detta är på Fredagen.


Robert, världen bästa chaufför genom tiderna!! Utan han hade aldrig powermeet varit så roligt som det är :D Den killen har ett tålamod som inte kan beskrivas med ord! Det är även han som äger bilen.


Poliserna var väldigt nyfikna på bilen men till deras stora besvikelse så var allt i sin ordning och vi kunde rulla vidare :)


Här är inne på träffen, dom berättade i högtalaren att det var 14 400 bilar som besökt träffen iår!


Här ser ni odjuret som är till 100% återvinning. Hela skulpturen är gjord av enbart gammla bildelar och skrot och var över 2 meter hög. Jag kommer inte ihåg exakt men jag tror att den här kostade 75000. Det fanns flera figurer med. Det fanns allt från bildelar till scrappgrejor(!) på marknaden.


Roger, Lajs och Lars


Fullt i bilen


Fullt på bilen


Folk var helt galna när vi hade bilen upphissad, en gång så stannade vi och skulle äta och ställde bilen såhär och då blixtrade det överallt runt bilen för att det var så många som knäppte kort och endel filmade :)


Här bodde vi, detta är strax innan vi åker hem igen. Capricen är Roger och Lajs bil.


Det var en hel del skräp på campingen när vi åkte hem och det fanns ställen som såg mkt värre ut än så här. Jag läste på vlt.se att det var 30 ton (!) sopor på campingen efter träffen. Våran plats var dock mkt städad och fin när vi åkte därifrån!!


Helt underbar helg, jag längtar redan till nästa år!!

Kommentarer
Postat av: wooltiti

Roligt att se lite bilder :)

Ja, Robert är nästan för snäll, haha.. Jag var kompis med han när jag gick i 9:an och jag fattar inte hur han orkade med mej på den tiden..Jag var så Uber fjortis man bara kunde bli, hahahaha



Skulpturerna var fräna..ser ut som predator..

2008-07-07 @ 19:26:12
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

helvete..MÅSTE följa nästa år. Säg åt mig att ta ledigt från jobbet då för fan! ;)

2008-07-07 @ 19:43:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0