Packar

Hela den här dagen går åt till att packa och planera. Igår så packade jag Viktoria´s saker så det är klart, henne ska vi skjutsa till Falun nu kl 15. Sen håller jag på och packar mina och Lars saker och sen måste jag packa åt Linus.
Vi ska käka spagetti och köttfärssås till lunch nu och sen ska Viktoria på besök hos doktorn och få en spruta. Hon var ju på BVC igår och kollade om hon hänger med i utvecklingen tills hon ska börja skolan i höst och det gör hon!
Nu måste jag dricka ur kaffen och fortsätta packa så jag hinner med allt idag.
Imorgon kl 8:00 pip så går skjutsen ner till Västerås och Power Big Meet!!!!

Kommentarer
Postat av: wooltiti

kuligt!! hoppas ni får roligt :)

2008-07-02 @ 19:41:20
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0